ناصر زینعلی در جشنواره فجر خواند

02:00219۰

ناصر زینعلی در جشنواره فجر خواند

پنجمین شب جشنواره موسیقی فجر با اجرای ناصر زینعلی همراه بود که طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت.

سالن میلاد نمایشگاه شامگاه ۲۴ بهمن‌ماه میزبان علاقمندان موسیقی پاپ بود که همچنان با وجود ۳۰ درصد ظرفیت سالن به تماشای کنسرت می‌آیند.

ناصر زینعلی ورودش به سالن را با اجرای قطعه «تو چقدر نابی» آغاز کرد و سپس در سخنانی گفت: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا مسئولان بلیت کمتری را برای فروش گذاشته‌اند و این تصمیم به خاطر همه ماست و اینکه از بیماری جلوگیری شود. با این حال امیدوارم به زودی سالن‌های کنسرت را پر از جمعیت ببینیم.

او سپس قطعه «جنگل موهات» را اجرا کرد و اجرای «عشقمون خاصه» بخش دیگری از برنامه‌های اجرای شب گذشته بود.

بخش دیگری از این اجرا به گروه‌نوازی گیتار اختصاص داشت و قطعه «نفس» با حال و‌ هوایی متفاوت اجرا شد و هارمونیکا نوازی آرمان محمدی نیز در این قطعه مورد توجه قرار گرفت.

ناصر زینعلی سپس در سخنانی گفت: خوشحالم هموطنانی مثل شما دارم. فکر می‌کنم که واقعا ارزشش را داشت چند سالی صبر کنم تا به این لحظه برسم.

«دلمو به دریا می‌زنم»، «خودتو برسون» و «تولد» هم از جمله قطعاتی بودند که با همخوانی مخاطبان یکی پس از دیگری اجرا شدند.

آراد یادگار فرد (گیتار الکتریک و نایلون)، علی آقایی (گیتار باس)، امیرحسین توسلی (سه‌تار و تار)، حسن اکبریان (ویلن)، صالح پیمان (درامز)، علی خسروانی (کیبورد)، علی ذوقی (کاخن) و آرتین زمانی (رهبر ارکستر) هنرمندان شب گذشته بودند.

عکس شادنوش جنگروی

 

لینک کوتاه
https://haftominmowj.ir /?p=18692

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند