کنسرت رایگان فرزاد فرخ برای ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مخاطب / بدون حمایت‌های دولتی و ارگانی

02:004103۰

کنسرت رایگان فرزاد فرخ برای ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مخاطب / بدون حمایت‌های دولتی و ارگانی

فرزاد فرخ طی سه شب کنسرت‌هایی به صورت آنلاین برگزار کرد که در نهایت حدود ۲ میلیون و هفتصد هزار مخاطب داشت.
فرزاد فرخ طی سه شب گذشته و در تاریخ‌های ۹، ۱۱ و ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ کنسرت‌های آنلاین خود را در فضای مجازی برگزار کرد.
این کنسرت‌ها به همت موسسه فرهنگی هنری آوازی نو برگزار شد و مهمترین هدف از برگزاری چنین رویدادی، روحیه دادن به مردم و کادر درمانی در روزهای مبارزه با کرونا بود.
فرزاد فرخ درباره برگزاری این کنسرت‌ها می‌گوید: من و گروهم در این روزهایی که براثر شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری کنسرت وجود ندارد، ترجیح دادیم تا در کنار مردم باشیم و با آنچه در توان داریم برای مردمی که در خانه خودشان را قرنطینه کرده‌اند، بخوانیم و بنوازیم.
فرخ تاکید می‌کند: این اجراها هدف دیگری هم داشت و آن هم قدردانی از کادر درمانیِ کشورمان است که جانانه و با از خودگذشتگی مشغول مبارزه با ویروس کرونا هستند.
کنسرت‌های آنلاینِ فرزاد فرخ هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ و با اجرای هفت یا هشت قطعه برگزار شد. این اجراها از طریق صفحه‌های اینستاگرامِ آوازی نو، صفحه‌ی فرزاد فرخ، صفحه هشتک میدیا و صفحه فرهی به صورت آنلاین پخش شد.
همچنین این اجراها بر روی سایت و اپلیکیشنِ آنتن و سایت ورزش ۳ به صورت آنلاین پخش شد.
براساس آمار اعلام شده، این اجراها در تمام صفحه‌های یاد شده هر شب حدود ۹۰۰ هزار بازدیدکننده داشته است. این بازدیدها هم شاملِ بازدیدهای آنلاین و هم شامل بازدیدهای آفلاین است. هر شب و پس از پخش آنلاینِ هر اجرا، ویدیوی آن شب روی صفحه‌ها بارگذاری می‌شد تا مخاطبان بتوانند اجرا را به صورت آفلاین هم ببینند.
در مجموع اجراهای فرزاد فرخ طی سه شب، حدود ۲ میلیون و هفتصد هزار مخاطب داشته است.
کل اعضای گروه و تمام عوامل شامل صدابردار، نورپرداز، تدارکات و… حدود ۲۵ نفر بود. این افراد با رعایت تمام نکات و اصول بهداشتی به محل اجرا می‌آمدند.
همچنین این اجراها در استودیوی خصوصی و بدون حمایت‌های دولتی یا اُرگانی برگزار شد.

لینک کوتاه
https://haftominmowj.ir /?p=15731

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند