در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس؛  آخرین کنسرت تابستانی علیرضا طلیسچی برگزار شد

02:32381۰

در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس؛

آخرین کنسرت تابستانی علیرضا طلیسچی برگزار شد

علیرضا طلیسچی شب گذشته در حالی آخرین کنسرت تابستانی خود را پیش از ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر برگزار کرد که برای نخستین بار میزبان مخاطبانش در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس بود.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه نوای سپند، علیرضا طلیسچی خواننده، ترانه‌سرا و آهنگساز موسیقی پاپ چهارشنبه‌شب ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ در دو نوبت به روی صحنه رفت.

طلیسچی در این کنسرت منتخبی از قطعات محبوب و دیگر آثار خود که به‌تازگی منتشر کرده است را با همراهی ارکسترش به رهبری امیر بهادر دهقان اجرا کرد.

«زندگی جونم»، «تو فکر میکنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای دل خودم»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «یه دریا نریم»، «لیلا»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «آخرش قشنگه»، «نه نمیارم» و «ای دل غافل» قطعات اجرایی در شب گذشته بودند.

از نکات قابل‌توجه این کنسرت، محبوبیت قطعه تازه منتشرشده طلیسچی در بین مخاطبانش بود که سبب شد او به اجرای دوباره قطعه « یه دریا نریم» با همخوانی تماشاگران بپردازد.

«قاف» از دیگر قطعات شنیده‌شده و محبوب این خواننده نیز سه‌ بار اجرا شد. طلیسچی در ابتدا، این قطعه را با نواخته شدن ساز کیبورد و در ادامه با همراهی ارکستر به‌صورت کامل به اجرا درآورد و به دلیل درخواست‌های مکرر تماشاگران یک‌بار دیگر به‌صورت کامل آن را در پایان کنسرت اجرا کرد.

اجرای کوتاه قطعه «قرار نبود» ازجمله اتفاقات خوشایند این کنسرت برای طرفداران علیرضا طلیسچی بود که از ابتدا خواستار اجرایی شدن آن بودند و همگی یک‌صدا شروع به خواندن این قطعه قدیمی کردند که به‌نوعی فصل تازه‌ای را در کارنامه هنری این خواننده رقم‌زده بود.

طلیسچی هنگام اجرای قطعه «قاف» از همخوانی پرشور تماشاگرانش فیلم‌برداری کرد تا به یادگار از اجرا در سالن بزرگ هتل اسپیناس پالاس در صفحه خود منتشر کند.

همچنین علیرضا طلیسچی نوید انتشار آلبوم جدید خود را به مخاطبانش داد.

اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، فرید الهی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، کامیار عبدی (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) تشکیل می‌دادند.

کنسرت علیرضا طلیسچی ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ در دو سانس به همت موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» و مدیریت مهدی اسفندیار برگزار شد.

عکاس شادنوش جنگروی

لینک کوتاه
http://haftominmowj.ir /?p=22675

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند