از عمان تا تهران/ طلیسچی به مافیا پیوست

02:0074

از عمان تا تهران/ طلیسچی به مافیا پیوست

کنسرت علیرضا طلیسچی خوانند قطعه محبوب «پاقدم»، یکشنبه شب ۶ اسفندماه سال جاری طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

علیرضا طلیسچی که این روزها در سراسر ایران به اجرای برنامه می‌پردازد و اواخر ماه گذشته نیز اجرایی را در کشور عمان به‌روی صحنه برد؛ شب گذشته طی دو سانس با مخاطبانش در تهران دیدار کرد.
او همچنین قرار است در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ اسفندماه مجددا در تهران و به ترتیب در دو سالن برج میلاد و هتل اسپیناس پالاس کنسرت‌هایی را برگزار کند.
طلیسچی که این روزها یکی از چهره‌های شب‌های مافیا، برنامه پرمخاطب «زودیاک» است، روزهای شلوغی را در عرصه موسیقی پشت سر می‌گذارد.
«زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف» و «سختگیر»، «به تو چه»، «پاقدم» قطعات اجرایی این خواننده در شب گذشت بود.
«یه دریا نریم»، «قاف»، «به تو چه» و «پاقدم» از جمله قطعات پرطرفدار این کنسرت به‌شمار می‌رفتند و طلیسچی همانند کنسرت پیشین خود جدیدترین قطعه خود «پاقدم» را دوبار با همراهی ارکستر زهی به اجرا درآورد.

محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر
دهقان نوازنده کیبورد را تشکیل می‌دادند.

کنسرت علیرضا طلیسچی یکشنبه شب ۶اسفندماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» برگزار و این کنسرت برای تاریخ ۱۶ و ۱۷ اسفندماه نیز تمدید شد.

عکاس شادنوش جنگروی

لینک کوتاه
http://haftominmowj.ir /?p=36522

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.