برگزاری اولین کنسرت آرون افشار در جشنواره موسیقی فجر

02:12224۰

آرون افشار، خواننده جوان موسیقی پاپ که طی چند هفته و چند ماه اخیر کنسرت‌های رسمی خود را آغاز کرده‌ است، این بار شامگاه ۲۸ بهمن ماه طی دو سانس در قالب جشنواره موسیقی فجر در نمایشگاه بین‌المللی میلاد به روی صحنه رفت.

این کنسرت با اجرای قطعه “گیسوی پریشان” آغاز شد که همزمان با اجرای افشار نماهنگ آن نیز بر روی نمایشگر سالن میلاد نقش بسته بود. قطعه‌های “خط و نشان” و “کجایی” قطعاتی بودند که افشار در ادامه آن‌ها را اجرا کرد و وقتی استقبال مخاطبانش را دید به آن‌ها گفت که اول کاری صدایم با شما باز شد.

“دلشوره” اولین تجربه تیتراژخوانی افشار در برنامه “مسافر ماه”، قطعه بعدی بود که این خواننده جوان خواند و بعد از آن به معرفی علیرضا مرتضی قلی که اغلب ترانه‌های او را سروده است پرداخت. سپس افشار قطعات ” شب رویایی”، “زلزله” و “طبیب ماهر” را خواند و پس از معرفی آهنگ “مادر” به مخاطبان خود گفت من با خودم عهد بسته‌ام که تا وقتی کنسرت برگزار می‌کنم و روی صحنه هستم این آهنگ را اجرا کنم و در این کنسرت هم قطعه “مادر” را اجرا کرد.

پس از قطعه “مادر”، نوبت به اجرای آهنگ “جانم باش” رسید که این آهنگ یکی از قطعات پرطرفداری است که در چند ماه گذشته به معروفیت افشار کمک بسیار زیادی کرده است. افشار در ادامه آهنگی با نام “عاشق‌کش” را اجرا کرد که این آهنگ برای اولین بار توسط این خواننده اجرا می‌شد و به نوعی سوپرایزر امشب افشار برای هوادارانش بود.

قطعه‌های “جانم باش” و “گیسوی پریشان” آخرین قطعه‌هایی بودند که آرون افشار برای دومین بار آن‌ها را اجرا ‌کرد و مخاطبان هم از این اجراهای او به شدت استقبال کردند. سپس این خواننده در پایان دست به معرفی نوازنده‌های ارکستر خود در این کنسرت زد و معین راهبر (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، محسن خاش (پرکاشن)، علی اصغر پورنگهبان (گیتار بیس)، سجاد سیف علیزاده (گیتار اسپانیش)، پیمان لطیفی (درامز)، آرشام غفوری (گیتار الکتریک)، سهیل چرچی‌نژاد (کیبورد)، سیدابراهیم علی حسینی و فرشاد رشیدی نژاد (ویولن) و فرشید ادهمی (گیتار الکتریک) را به هواداران معرفی کرد.

عکاس شادنوش جنگروی

لینک کوتاه
https://haftominmowj.ir /?p=15297

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند