حضور امام جماعت مسجد عبدالعظیم حسنی(ع) در برنامه تلویزیونی ما ایرانی ها 

01:45263۰

حضور امام جماعت مسجد عبدالعظیم حسنی(ع) در برنامه تلویزیونی ما ایرانی ها

در این قسمت از برنامه ما ایرانی ها:
روایت امام جماعت مسجد عبدالعظیم حسنی ( ع) در خط مقدم محرومیت زدایی

یازدهمین قسمت برنامه «ما ایرانی‌ها» پنج شنبه۳۰مردادماه ساعت ۲۲ میزبان امام جماعت مسجد عبدالعظیم حسنی(ع) می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ………….. به نقل از روابط عمومی برنامه ،یازدهمین قسمت از برنامه ترکیبی “ما ایرانی ها” که پنجشنبه ها ساعت۲۲ از شبکه پنج سیما پخش می شود، علی سلیمانی میزبان حجت الاسلام و المسلمین علی خوش چشم امام جماعت مسجد عبدالعظیم حسنی (ع ) است که اقدام به ساماندهی فعالیت های جهادی مردمی جهت محرومیت زدایی مناطق محروم جنوب تهران کرده است .
امام جماعت مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در برنامه این هفته “ما ایرانی ها” از تلاشهای خود برای شبکه سازی خیرین و گروه های جهادی مردمی در حوزه محرومیت زدایی ،تاسیس مراکز فرهنگی و درمانی ، راه اندازی کارگاه تولیدی چون گوهر تراشی جهت توانمند سازی و اشتغالزایی برای دختران جوان و زنان سرپرست خانوار باهدف مقابله با آسیب های فرهنگی و اجتماعی صحبت خواهد کرد.
او با این اقدامات فضایی برای مطالبه گری اجتماعی از مسئولین توسط مردم مناطق محروم جنوب تهران ایجاد کرده است که می توان آن را دستاورد این فعالیت دانست .
برنامه «ما ایرانی ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۲ و تکرار آن جمعه ساعت ۱۹ پخش می شود و در مورد اقدامات خیرین و دلایل اقدام آنها صحبت میشود. “ما ایرانی ها” سعی دارد تا نمای جدیدی از نیات و قلب های مردمی که به هر شکلی برای بهتر شدن زندگی هموطنان خود تلاش میکنند، را نشان دهد.

لینک کوتاه
https://haftominmowj.ir /?p=16067

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند