اجرای علی یاسینی در سومین شب جشنواره موسیقی فجر

01:52482۰

اجرای علی یاسینی در سومین شب جشنواره موسیقی فجر

سومین شب جشنواره موسیقی فجر با اجرای خواننده جوان پاپ علی یاسینی در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی پی گرفته شد.

شامگاه ۲۲ بهمن‌ماه، ساز و آواز گروه‌های موسیقی در تمامی سالن‌های میزبان کوک شد ‌و در این میان سالن «میلاد» به عنوان جایگاه گروه‌های موسیقی پاپ با استقبال مخاطبانش روبرو شد.

اجرای سانس اول راس ساعت ۱۹ با حضور ۳۰ درصدی مخاطبان در سالن آغاز شد و این خواننده اجرایش را با قطعه «ماه قشنگم» آغاز کرد و با اجرای «دلمون رفت» فضای پرانرژی‌تری به سالن بخشید.

علی یاسینی در ادامه اجرایش خطاب به مخاطبانی که بی‌وقفه او را تشویق می‌کردند، گفت: به همه شما خوش‌آمد می‌گویم و  ممنون شما هستم از  بابت انرژی که ١٠ روز است برایم می‌فرستید؛ اما از آنجایی که ظرفیت سالن برای کنسرت امشب خیلی کم است پس  لطفا شما انرژی خیلی بیشتری بگذارید.

او سپس قطعه‌ بعدی را با دودوک‌نوازی محمد نائی اجرا کرد و این در حالی بود که اجرای محمدعلی نصری نوازنده گیتار الکتریک هم بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

او سپس قطعه‌ای را از آلبوم «۲۴» اجرا کرد و« این روزا»، «غریبه» و… از جمله قطعاتی بود که در اجرا روی روی صحنه رفت.

علی یاسینی همچنین در بخش دیگری از اجرایش به نوازندگی گیتار هم پرداخت و از سهیل شمس به عنوان تنظیم‌کننده گروه قدردانی کرد.

این گروه ساعت ۲۲ نیز سانس دوم اجرایشان را روی صحنه بردند.

عکس شادنوش جنگروی

لینک کوتاه
https://haftominmowj.ir /?p=18546

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند