مراسم رونمایی آلبوم «شبیه هیچکس» برگزار شد

03:00281۰

مراسم رونمایی آلبوم «شبیه هیچکس» برگزار شد

مراسم رونمایی و جشن انتشار آلبوم «شبیه هیچکس» با صدای «مهران حیدرزاده» عصر روز چهارشنبه هشتم اسفند برگزار شد. در این مراسم جمعی از دوستداران و مخاطبان موسیقی راک در فروشگاه کتاب همیشه تهران گرد هم آمدند و شاهد اجرای زنده گروه مهران حیدرزاده هم بودند. این هنرمند جوان آهنگساز و تنظیم‌کننده تمامی قطعات آلبومش در سبک راک و پاپ – راک است. همچنین آلبوم شبیه هیچکس از سوی موسسه فرهنگی هنری «صدای هنر» به مدیریت «ایوب صادقی» در بازار توزیع شده است.

 

جشن انتشار آلبوم مهران حیدرزاده با اجرای زنده گروه این خواننده آغاز شد و او در ادامه ضمن خوش آمدگویی به حضار، توضیحات کوتاهی درباره روند تولید آلبوم خود عنوان کرد.

شبیه هیچکس یک آلبوم خانگی است که من با سلیقه خودم تولید کردم. در حقیقت این یک آلبوم ایندی راک است. ایندی راک مخفف ایندیپندت راک یا راک مستقل است. منظور از مستقل این است که صفر تا صد تولید تا نوازندگی و همه کارها توسط خود خواننده

انجام می‌شود. تک به تک نت‌های این آلبوم سلیقه خودم است. من گروه نداشتم و همه چیز را خودم تولید کردم و به مرحله انتشار رساندم و امیدوارم این آثار مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.»

در بخش دیگری از این مراسم هم ایوب صادقی، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری صدای هنر، درباره آلبوم مهران حیدرزاده گفت:«این هوای بارانی تهران برای مهران حیدرزاده اتفاق خوبی است اما شاید برای مهمانان این مراسم تردد کمی سخت بوده باشد. دو سال پیش مهران جان برای اولین بار به دفتر موسسه صدای هنر آمد و تنها چیزی که از او می‌دانستم این بود که شاگرد کاوه سنجابی است. من خودم سن زیادی ندارم اما از کودکی با آثار کاوه سنجابی آشنا بودم و الان که ایشان را می‌بینم خوشحال هستم. می‌دانم ایشان از آن هنرمندانی هستند که همیشه در غار تنهایی خودشان هستند و قطعاً مهران حیدرزاده برایشان مهم بوده است که در این جمع حاضر شده‌اند. پس از اینکه در اولین جلسه با مهران صحبت کردیم فهمیدم او در شروع کار است اما ذاتاً آرتیست است و می‌تواند راه خودش را در موسیقی ایران باز کند. امروز که می‌بینم پس از دو سال زحمت آلبوم او رونمایی شده است، فارغ از خوشحالی می‌دانم که به زودی مردم اسم مهران حیدرزاده را بیشتر خواهند شنید. من از شنیدن آلبوم مهران حیدرزاده بسیار لذت بردم و به نظرم آلبوم شبیه هیچکس، شبیه هیچکس نیست. یکی از بهترین خصوصیات

شبیه هیچکس یک آلبوم خانگی است که من با سلیقه خودم تولید کردم. در حقیقت این یک آلبوم ایندی راک است. ایندی راک مخفف ایندیپندت راک یا راک مستقل است. منظور از مستقل این است که صفر تا صد تولید تا نوازندگی و همه کارها توسط خود خواننده

آلبوم شبیه هیچکس یکدست بودن آن است. امروزه به دلیل مشغله جمع‌آوری آلبوم‌ها اغلب قطعات جداگانه تولید و تنظیم می‌شوند اما نکته مهم و مثبت این آلبوم تفکر واحدی است که در آن وجود دارد.»

در بخش بعدی برنامه مهران حیدرزاده و گروهش دو قطعه را به صورت زنده برای حاضرین اجرا کردند و در پایان هم جشن امضای آلبوم شبیه هیچکس برگزار شد. علاقه‌مندان برای تهیه آلبوم شبیه هیچکس می‌توانند به مراکز معتبر فرهنگی و هنری مراجعه نمایند.

لینک کوتاه
http://haftominmowj.ir /?p=7054

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند