شمع هایی که پس از یکسال دوری دوباره روشن شدند…

03:14252۰

شمع هایی که پس از یکسال دوری دوباره روشن شدند…

اشوان پس از غیبتی طولانی در تهران به روی صحنه رفت.

اشوان را شاید بتوان جزو معدود خواننده هایی دانست که همیشه به دنبال پیشرفت در کیفیت موسیقی خود بوده و هست.
زمانیکه موسیقی “چه خوبه حالم” به صورت خودجوشی بدون استفاده از فضای مجازی میان مخاطبان محبوب شد،شاید کمتر کسی فکرش را میکرد که روزی موسیقی اشوان را در این سطح شنوا باشد.
با نیم نگاهی به کارنامه موسیقایی اشوان به راحتی می توان دریافت که موسیقی همیشه برای ایشان از اولویت بالایی برخوردار است و هیچگاه کمیت را فدای کیفیت نکرده و شاید دلیل اصلی عدم انتشار آلبوم رسمی او در بازار موسیقی هم همین مورد مهم باشد.

اشوان اما پس از یکسال دوری از صحنه موسیقی در پایتخت ایران،روزهای ۸ و ۱۴ مرداد جاری را برای حضور روی صحنه انتخاب کرد و با استقبال بی نظیر مخاطبان توانست تمامی بلیط های ۴ سانس از اجرای خود را ظرف مدت کمی به فروش برساند.وی که سال گذشته را به طور کامل یه اجرا در شهرستان های ایران اختصاص داده بود،اینبار با انرژی و تجربه ای به مراتب بیشتر از اجرای قبلی خود در تهران به روی صحنه می رفت.

عدم تغییر در گروه نوازندگان اشوان (به جز حضور دو نوازنده مهمان)،یکی از نکات مثبت این اجرا بود که هماهنگی بسیار بالای خواننده و گروه را به رخ مخاطب میکشید.گروهی که نیما رمضان و آرش سعیدی همچنان از ارکان اصلی آن به شمار میروند.افرادی که نه تنها در اجرای زنده،بلکه در بلوغ موسیقایی اشوان نقش بسزایی را ایفا میکنند.

استفاده از دکور مناسب،نور پردازی های به جا و بموقع،هماهنگی کامل با اعضای گروه نوازندگان،تسلط و نو آوری در اجرای زنده نسبت به قطعات استودیویی،تغییر در تنظیم قطعات برای اجرای زنده،حرکات به جا و صحنه گردانی خوب خواننده،بهره گیری از اجرای آکوستیک در چند قطعه و استفاده از ابزار های نوین اجرا،دعوت از نوازندگان مهمان (کیا رکنی نوازنده بیت باکس و شرکت کننده برنامه استعدادیابی عصر جدید و همچنین نوازنده جوان ویولون سل) و دعوت های به جا و درست از نوازندگان برای صحنه آرایی و صحنه گردانی همه و همه از دیگر نکات قوت اجرای بازگشت اشوان در تهران بودند.

اشوان در این برنامه ها مجموعه ای از محبوب ترین و پرطرفدار ترین قطعات خود را به روی صحنه برد.”شمع هارو روشن کن” ، ” دارم عاشق میشم ” ، ” دوباره تو ” ، ” بهت مریضم ” ، “چه خوبه حالم ” ، ” مقصر ” ، ” منو دریاب ” ، ” مغرور ” ، ” من آدم رویای تو نیستم ” ، “تولد” و “شیدا” از جمله قطعات محبوب مخاطبان در این اجرا بودند.

از حواشی این برنامه نیز میتوان به حضور امیرعباس گلاب،بهنام بانی،علی ضیاء،هومن شاهی(گامنو)،نیما شعبان نژاد،حامد برادران،سیاوش خیرابی و میثم ابراهیمی به عنوان مهمانان ویژه این برنامه اشاره کرد.

حال اما اشوان پس از برگزاری موفق این دو برنامه به دنبال تمدید این کنسرت در تهران است.
حمید خسرو بیگی مدیریت برنامه های اشوان با اشاره به این موضوع در پایان کنسرت عنوان کرد که: “تمام سعی و تلاش ما بر این است که پذیرای مخاطبان در روزهای ابتدایی ماه شهریور باشیم،اتفاقی که تنها به خاطر مخاطبانی رقم میخورد که به این دو اجرا نرسیدند.امیدواریم با هموار شدن این مسیر بتوانیم در اسرع وقت اخبار خوبی برای هواداران داشته باشیم.”

شایان ذکر است که این اجراها به همت حامد خسروی
در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شد.

در ادامه تصاویر این برنامه را از نگاه دوربین “رخساره اخوت” بیننده باشید.

لینک کوتاه
http://haftominmowj.ir /?p=10612

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند