آلبوم “ماهِ پشت ابر” با صدای سالار عقیلی و مصطفی جلالی پور منتشر شد

01:3572۰

آلبوم “ماهِ پشت ابر” با صدای سالار عقیلی و مصطفی جلالی پور منتشر شد

آلبوم موسیقی «ماهِ پشت ابر» آخرین اثر گروه قمر با مقدمه ی نوید دهقان و تنظیم علیرضا گرانفر و صدای سالار عقیلی و مصطفی جلالی پور، توسط شرکت ترنم داوودی کهن منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

نوید دهقان سرپرست گروه موسیقی قمر درباره جزئیات «ماهِ پشت ابر» گفت: پنج تصنیف از امیر جاهد، عارف قزوینی و نصرالله زرین پنجه به نام های جان من، نازنین و موسم گل در مایه ی دشتی به گردش فروردین و مارش خون در دستگاه ماهور به همرا دو ساز و آواز در دشتی و ماهور قطعات این آلبوم میباشد، روند ضبط و تولید آن طی سالهای ۹۶ تا ۹۸ بوده و به دلیل شرایط همه گیری کرونا انتشار این اثر به تعویق افتاده بود که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

این آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی افزود: دلیل انتخاب دو خواننده برای این آلبوم، استفاده از ظرفیت رنگهای صدایی متنوع و پرهیز از یکنواختی اثر به دلیل طولانی بودن تصنیف های امیر جاهد بود.

شایان ذکر است که هوای آفتاب، یار و دیار، وطن، از جان و از دل با صدای سالار عقیلی و امان زهجر با صدای مصطفی جلالی پور از همکاری های این دو خواننده در سال‌های گذشته با گروه قمر بوده است.

لینک کوتاه
http://haftominmowj.ir /?p=16467

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند