دیدار صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با جمعی از اهالی موسیقی کشور 

01:44163۰

دیدار صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با جمعی از اهالی موسیقی کشور 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با جمعی از خوانندگان و تهیه‌کنندگان موسیقی کشور درفضایی صمیمی از نزدیک پای صحبت این قشر از هنرمندان عرصه موسیقی نشست.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی اسماعیلی در این دیدار صمیمانه که ظهر دوشنبه(۲۰ دی‌ماه) در سالن اجتماعات وزارت‌خانه متبوع برگزار شد، پس از شنیدن دغدغه‌ها و پیشنهادات مطرح شده از سوی تمامی حاضرین در این جلسه، برگزاری این نشست را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مهمترین دستاورد این نشست شنیدن مسائل و مشکلات این قشر هنری بدون واسطه و به صورت مستقیم از زبان هنرمندان این بخش است.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اینکه در سفرهای استانی برای شنیدن مسائل و دغدغه‌های هنرمندان به دورترین روستاهای کشور سفر می‌کند، افزود: من به واسطه مسئولیتی که بر عهده‌ام گذاشته شده حتما باید گوش شنوای مشکلات و دغدغه‌های شما باشم و حرف‌های‌تان را راحت‌تر و بدون واسطه بشنوم.

وی درپایان اظهار امیدواری کرد که برگزاری این جلسات ادامه یابد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این دیدار سالار عقیلی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش، اشوان، محسن ابراهیم‌زاده، مهدی دارابی، رضا بهرام، علی رهبری، گرشا رضایی، مهدی احمدوند و هادی زینتی خوانندگان حاضر در این جلسه بودند.

همچنین محمد حسین توتونچیان، محمد حاتم‌پور، مهدی کرد، مجید عبدی، مجتبی امینی و حامد کولیوند از قشر تهیه‌کنندگان و آرین بهاری به عنوان تنظیم‌کننده در این جلسه حاضر بودند.

 

لینک کوتاه
http://haftominmowj.ir /?p=17833

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند