حال خوب مردم در نخستین اجرای گرشا رضایی

03:00587۰

حال خوب مردم در نخستین اجرای گرشا رضایی

گرشا رضایی اولین کنسرت رسمی خود را در تهران به روی صحنه برد.

سرانجام انتظارها در شامگاه ۲۹ آذر ۹۸ به پایان رسید تا گرشا رضایی نخستین کنسرت رسمی خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کند.

با نمایش شمارش معکوس نوازنده های گروه وارد استیج شدند تا خواننده البوم “آبی” با قطعه “مجرم” کنسرت را اغاز کند. گرشا رضایی پس ازسلام به حضار گفت: برای امشب زحمت وسختی های زیادی کشیدم پس قطعا شب رویایی را برای مخاطبان خود رقم خواهم زد.

در ادامه دو آهنگ ریتمیک “دیوونه ی دیوونه” و “ادامه داره” اجرا شدند. قطعه “زنجیر” تیتراژ فیلم سینمایی ماهورا با همخوانی فوق العاده مردم نواخته شد. اولین کنسرت گرشا رضایی یک میهمان ویژه داشت این خواننده هنگام معرفی گفت: چند بازیگر درجه یک داریم اما تنها یک سوپراستار داریم و آن کسی جز محمدرضا گلزار نیست.

“یار باش” قطعه‌ بعدی بود که به اجرا درآمد سپس گرشا رضایی قطعه ی “عکسای آخر” را به عزیزی که به تازگی از دست داده است، تقدیم کرد. با معرفی علی بحرینی ترانه سرا اکثر قطعه های گرشا رضایی، آهنگ “دوست دارم” خوانده شد. همچنین “دریا نمیرم” در حضور هادی زینتی ترانه سرا این آهنگ اجرا شد.

گرشا رضایی در ادامه پدر و مادرش را به مردم معرفی و به آنها ادای احترام کرد. “تنهایی” و “دلم گرفته ای رفیق” (تیتراژ سریال دولت مخفی) شنیدنی شدند.

نوبت به قطعه مو مشکی رسید. با وجود این که این قطعه به تازگی منتشر شده اما توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

پس از آن “دنیامی” با نور موبایل ها شنیدنی تر شد. “حالمون خوبه” و “دلت نخواد” دو قطعه بعدی بودند که خوانده شدند.

در فواصل کنسرت، گرشا با معرفی بهزاد محمدی مدیر برنامه های خود و ضمن تشکر از او گفت: بهزاد محمدی برای امشب و برگزاری این کنسرت زحمات بسیاری کشید.

گرشا رضایی با اعلام اینکه با آهنگ “نرو” شناخته شدم و آن را در زمان نا امیدی خواندم این قطعه محبوب را اجرا کرد. در پایان مجدد قطعه “مو مشکی” نواخته شد تا مردم با خاطره ای خوش و انرژی کامل سالن را ترک کنند.

بهرنگ علوی، علیرضا نیکبخت واحدی، آرون افشار و امیر خوشنام از دیگر مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

اعضای گروه به نوازندگی پیانو و رهبری وحید شهسواری را ژیوان وفاخواه (ساکسیفون)، ژاله طوسی (ویولن سل)، حسین بخشی (گیتار)، سعید روستا (درامز)، پوریا احمدی (گیتار)، علی خسروانی (کیبورد)، فرشاد ساجدی (گیتار بیس) و امیر پرویزی (پرکاشن) تشکیل می دادند.

گفتنی است این کنسرت به سرمایه گذاری شرکت گلفام سفر با مدیریت سینا سپهری و مدیریت اجرایی امیرحسین بی ریا تحت موسسه فرهنگی هنری نشر کوک برگزار شد.

لازم به ذکر است به دلیل استقبال مردم کنسرت گرشا رضایی در تهران تمدید شده است که تاریخ آن به زودی اعلام خواهد شد.

عکاس : شادنوش جنگروی

لینک کوتاه
http://haftominmowj.ir /?p=12796

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند