تازه ترین آهنگ فرزاد بختیاری منتشر شد  ✅ «شیدایی» عیدی آقای وکیل

02:0072۰

 

تازه ترین آهنگ فرزاد بختیاری منتشر شد 

✅ «شیدایی» عیدی آقای وکیل

فرزاد بختیاری که تاکنون قطعاتی از آلبوم «صد و چند سالگی» خود را با مدیریت هنری محسن شیرالی به گوش مخاطبان پاپ رسانده است، در آستانه عید غدیر خم قطعه «شیدایی» را در فضایی شاد منتشر کرد.

به گزارش …، این خواننده موسیقی پاپ و وکیل پایه یک دادگستری تازه‌ترین اثر خود از آلبوم رسمی «صد و چند سالگی» را به‌عنوان هدیه این عید بزرگ به مخاطبانش تقدیم کرد.

آهنگ شیدایی از سروده‌های محسن شیرالی توسط حسین قربانپور آهنگسازی شده و میلاد جوزی وظیفه تنظیم و میکس و مستر آن را برعهده و سعید هاشمی به عنوان ناظر ضبط در کنار ساخت این اثر حضور داشته است.

همچنین هادی جداری نوازنده ساکسیفون نیز در این اثر به هنرنمایی پرداخته و این قطعه هم اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بختیاری درباره تازه‌ترین اثر خود بیان کرد: این قطعه که فضایی شاد دارد از قطعات آلبوم «صد و چند سالگی» است و تصمیم گرفتم این آهنگ را به.عنوان عیدی در آستانه‌ی عید غدیر خم به مخاطبانم تقدیم کنم تا بتوانم لحظات خاطره‌انگیزی را برای آن‌ها رقم بزنم.

این خواننده همچنین درباره روند فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: با توجه به اینکه اکثر قطعات آلبومم را تاکنون به انتشار رسانده‌ام، در حال تولید قطعات جدید در همکاری با افراد با سابقه این عرصه هستم و باتوجه به وسواسی که در تولید کارهایم دارم؛ تمام تلاشم این است که بتوانم همانند گذشته هر ماه قطعه‌ای را منتشر کنم.

لینک کوتاه
http://haftominmowj.ir /?p=11162

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند