حسین واشقانی مسئول روابط عمومی جشنواره زندگی با اتیسم منصوب شد

01:45104۰

کیاندخت صالحی در حکمی حسین واشقانی فراهانی را به سمت مدیریت روابط عمومی و امور تبلیغات اولین جشنواره زندگی با اتیسم منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه میتا ،  کیاندخت صالحی با انتشار حکمی حسین واشقانی فراهانی  را به سمت مدیریت روابط عمومی و عضو کمیته شورای سیاست گذاری اولین دوره جشنواره زندگی با اتیسم منصوب کرد.

متن حکم دبیر جشنواره خطاب به مدیر روابط عمومی این رویداد اجتماعی ، فرهنگی و هنری ، به این شرح است:

«به نام خدا

جناب آقای حسین واشقانی فراهانی / باسلام و احترام

با توجه به توانایی‌ها و شایستگی‌هایتان به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اولین دوره جشنواره زندگی با اتیسم منصوب می‌شوید.

جشنواره زندگی با اتیسم گامی برای تشکیل شبکه رسانه ای فرهنگی جامعه اتیسم با مشارکت خانواده در آگاهی سازی جامعه به عنوانی رویدادی مهم در جریان ارتباط با مردم تلقی می شود . امید است با بهره‌گیری از تمام ظرفیت ها، در پیشبرد اهداف فرهنگی‌ـ هنری موسسه مادران یاریگر توانجویان اتیسم و انعکاس فعالیت‌های این مجموعه در سطح ملی موفق باشید .

کیاندخت صالحی / دبیر جشنواره»

واشقانی فراهانی از سال ۱۳۹۴ فعالیت در رسانه را آغاز کرده و در ۶ سال گذشته علاوه بر حضور مستمر در مطبوعات، سردبیری رسانه خبری تحلیلی ریتم آینده ، مدیر روابط عمومی جشنواره کشوری فیلم دانش آموزی مهر و پانزدهمین جشنواره تولیدات هنرجویان صداوسیمای جمهوری اسلامی  ،مدیرروابط عمومی روزنامه نوجوان و خانه شهریاران جوان منطقه ۴ و ۱ شهرداری تهران و کارشناس روابط برنامه تلویزونی ما ایرانی ها شبکه پنج سیما را برعهده داشته است.

اولین جشنواره زندگی با اتیسم، با هدف تشکیل شبکه رسانه ای اتیسم با مشارکت خانواده ها در آگاهی سازی جامعه ، ۱۶ شهریور به دبیری کیاندخت صالحی در تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه
http://haftominmowj.ir /?p=16525

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند