رسانه موسیقی ریتم آینده یکساله شد

02:00226۰
جشن یک سالگی پایگاه خبری تحلیلی ریتم آینده با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر برگزار شد .

به گزارش رسانه هفتمین موج ، جشن یک سالگی پایگاه خبری تحلیلی ریتم آینده با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر عصر روز چهارشنبه ۲۹ مردادماه برگزار شد.

فاطمه واشقانی فراهانی صاحب امتیاز و مدیرمسئول این پایگاه خبری ضمن تشکر از همراهان و پشتیبانان این مجموعه  گفت: « آمده ایم تا در بهبود فضای رسانه ای موسیقی ایران تاثیر مثبتی  هر چند کوچک بگذاریم و تمام تلاشمان این است که یک رسانه حرفه ای و تاثیر گذار در حوزه موسیقی باشیم.  ما در یک سال گذشته با هدف شفاف سازی امور روز موسیقی ، ترویج فرهنگ و توسعه موسیقی ، حمایت ازموسیقی فولکلور و فاخر ، حمایت از خوانندگان نسل جوان شروع به فعالیت کردیم و امیدواریم که توانسته باشیم تاثیرگذار باشیم .

واشقانی فراهانی در ادامه سخنان خود به اهمیت وجود موسیقی در شرایط کرونایی  اشاره کرد و شرایط فعلی اهالی موسیقی را وخیم توصیف نمود .

در ادامه سیروس همتی بازیگر سینما و تئاتر و دکتر اسدلله معظمی مدیرمسئول انتشارات کلک سیمین از نقش موسیقی در تئاتر  و جایگاه هنر موسیقی در ایران باستان به سخنرانی پرداختند .

در بخش دیگری از برنامه دو قطعه موسیقی زنده  نیز توسط مهران تخته بر و وارتان شریف خواننده تلفیقی اجرا شد.

پایان بخش جشن یک سالگی رسانه ریتم آینده  تقدیر و تشکر از اعضای تحریریه رسانه به پاس روز خبرنگار و فعالیت یک ساله بود.

لازم به ذکراست سیروس همتی بازیگر سینما تئاتر ، فاضل قنادی نویسنده و کارگردان تئاتر ، عباس صدرالدین تهیه کننده و انیمیشن ساز ، مینا بادامی چهره پرداز سینماو تلویزیون ، دکتر اسدالله معظمی گودرزی  مدیرمسئول انتشارات کلک سیمین مهمان ویژه این برنامه بودند .

پایگاه خبری تحلیلی ریتم آینده در  اردیبهشت ۱۳۹۸ با دریافت مجوز از معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت تخصصی در حوزه موسیقی  فعالیت خود را آغاز کرد .

در ادامه می توانید گزارش تصویری دریافتی را مشاهده بفرمایید

 

 

لینک کوتاه
http://haftominmowj.ir /?p=16074

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند