اولین نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی هنرجویان مجتمع سما برگزار می شود

01:01207۰

به گزارش هفتمین موج به نقل دبیرنمایشگاه ، اولین نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی هنرجویان مجتمع سما به دبیری فاطمه واشقانی فراهانی ۶ مرداد ۱۴۰۱ به مدت یک هفته برگزار می شود.
این نمایشگاه گروهی ، آثار هنرجویان اولین دوره تخصصی نقاشی و طراحی هنرجویان مجتمع آموزشی فرهنگی هنری سوره مهر ایمان (سما) با تدریس محدثه گراوندی با هدف ترغیب و تشویق علاقه مندان رشته نقاشی و به منظور معرفی آثار هنری هنرجویان به علاقه مندان تدارک دیده شده است .
در این نمایشگاه که با همکاری خبرگزاری ریتم آینده و سامه نیوز ، مرکز نیکوکاری آوای آینده و موسسه فرهنگی هنری رویش هنرماندگار برگزار خواهد شد ؛ ۲۰ اثر در تکنیک های مختلفی چون : مداد رنگ ، سیاه قلم ، رنگ و روغن و… از ۲۰ هنرمند کودک و نوجوان از جمله زینب خجسته ،آیلین کریمی ، محمدیاسین قلیچ خانی ، سلاله قره باغی ، سوگل قره باغی ، عسل سهرابی ، طوبی سادات دینی و ملیکا عابدینی به نمایش خواهد درآمد .
گفتنی است آیین گشایش نمایشگاه روز پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور هنرمندان و دوستداران هنر در نگارخانه مجتمع به نشانی میدان بریانک ، خیابان دعوتی ، ابتدای خیابان امیرقلی ، روبه روی آزمایشگاه امین پلاک ۱۴ برگزار می‌شود و نمایشگاه تا ۱۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و پنج شنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۷ به جز روز‌های تعطیل دایر خواهد بود.
انتهای پیام /

لینک کوتاه
http://haftominmowj.ir /?p=23265

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند